CANLARIM

TEŞEKÜRLEEEEEEEEER

HEPİNİZE KUCAK DOLUSU TEŞEKKÜRLER.......yesildomates,

bayanlulu, inciceylan, sofradakiler, melisfulya,disal,thesuuur

ve serpilcerenkler , pelinözden ve bu yazıdan sonra yorum yazmış olan arkadaşlar.

beni utandırmadınız arkadaşlarım yorumlarınızı yolladınız.sizin hakkınızı ödeyemem

merak etmeyin neler olduğunu anlatacam.

sabah kalktım tembel tembel dolanıyoruz oğlum atahan bilgisayarı açtı.dalga geçer ses tonuyla

atahan__aaa baba bak annem yeni yazı yazmış.

yakup__oki bakim bizim hakkımızda bişey yazmışmı

atahan__püf gene uzun bi sürü şey yazmış ben okumam ya

tülin ___kapat oğlum

yakup __sen bu yazıyı nezaman yazdın

tülin __akşam

yakup ___eeee hiç yorum yazmamışlar oh olsun

tülin ___hiçde bile akşam blogcuda sorun vardı bende kimseye yorum yazamadım ondan

yakup__ yazmazlar ki yazmazlarki  hiç uğraşma

tülin__iddasına varmısın 1 saat içinde en az iki yorum gelecek

yakup __gelmez hayatım sabah sabah üzülürsün.

tülin__ neyse canım kahvaltıyı sen hazırlarmısın

( bu arada koca mutfağa gider tülin hemen birkaç blogcu arkadaşına yalvarark yorum yazmalarını ister. çünki yorum gelmezse kocası 3 gün dalga geçecektir.  dilenme işlemi bitince tülin bilgisayarı kapatırki kocasının hemen aklına  zamanın nekadar kaldığı gelmesin yemeğe dalsın  oda biraz zaman kazansın.he he he he he dünyada hangi koca  karısıyla başa çıkabiimiştir ki.yeterki kadın istesin yapamıyacağı şey yoktur.)

işte arkadaşlarım olaylar böyle gelişti size gelen gizemli mesajlar bu yüzdendi. sonuç süperdi 2saat sonunda bilisayarı açınca 5 yorum gördüm ve size minnettar kaldım.

bu arada kahvaltı harikaydı. menüde patates, sosis, salata, peynir tuzlu yoğurt. siyah ve yeşil zeytinler vardı.

patatessiz haftasonu kahvaltısı olurmu

arkadaşlar zeytinler benim imalatımdır. dalından bile ben topladım

yaptım tamamen ev yapımı yani.

kahvaltı hatrına eşim çeneden kurtuldu.

CANIMMMMM

Arkadaşlar bir melek benim arkadaşım. yeni şablonu gördünüz dimi harika serpilim yaptı. serpilcerenkler becerikli arkadaşım  teşekkür ederim meleğim . eğer sizde isterseniz cüzi bir miktara yapar. vallahi pişman olmazsınız ahada buradan tıklayın yapsın. sizde.benim gibi beceriksizseniz işi uzmanına bırakın. benim eski şablon neydi öyle böööğ kendimle dalga geçmek için bilgisayarlı kazmaları(adamları) koymuştum.

 

Yorum Yaz
Arkadaşların Burada !
Arkadaşların Burada !